13 December 2014

Mladi talenti: Aleksandar Ilić

Aleksandar Ilić (19) poreklom iz Loznice preko društvenih mreža izenanađuje svoje pratioce svojim izvarednim talentom za crtanje. Njegove crteže do sada su videli veliko broj zvezda među kojima su rumunska pevačica Aleksandra Stan, glumica Alisa Milano kao i svetski popularna pevačica Šakira.

Kako kaže da ima dara za crtanje shvatio je u ranom periodu „Shvatio sam i pre osnovne škole da imam talenat za crtanje“, ono što je zanimljivo sa Aleksandrom je to da on nije išao na nikakve časove crtanja već je isključivo napredovao bez ičije pomoći: „Nikada nisam išao na časove crtanje. Samouk sam. Napredovao sam bez ičije pomoći“.

Zbog školovanja nije imao dovoljno vreme i uvek je nešto crtao, ali nakon što je završio srednju školu odlučio je da što više vremena posveti ozbiljnom crtanju. „Prvi portet sam uradio 2009. godine i od tada volim to da crtam“.

Na profilima njegovih društvenih mreža može se videti mnoštvo crteža, portreta javnih ličnosti među kojima se nalaze Britney Spears, Inna, Angelina Jolie, Martin Garrix, Alexandra Stan, Jessie J, Alisa Milano. Aleksandra je posebno ponosan na jedan crtež „Na Šakiru sam najponosniji. To je ujedno i moj najbolji portet koji sam ikada nacrtao. Za njega sam odvojio najviše vremena“.





















Da bi jedan rad bio u potpunosti gotov potrebno je otprilike dva dana, ali neke radovi zahtevaju i više. Mladi Aleksandar dnevno crta i do 6-7 sati, i za to vreme uvek mora biti puštena muzika „Kada crtam, moram da bude neka muzika ili slušalice u ušima. Ne podnosim tišinu“.

Odnedavno putem interneta mogu se poručiti i majice na kojima su Aleksandrovi crterži „Ideja za majice ja sasvim slučajno izašla. Javio mi se čovek i rekao da želi da se moji crteži nađu na majicama. Pristao sam jer nisam imao nikakva ulaganja. Izabrao sam već postojeće slike i prosledio ih. Mada bilo je teško izabrati prave“.



Aleksandra možete pratiti putem facebook-a i instragram-a.

No comments:

Post a Comment