14 December 2014

Iz mog ugla: Danas nam je divan dan!

Danas nam je divan dan, divan dan, divan dan. Ove nedelje blog „Kulturna Srbija“ proslavanja godinu dana postojanja. Jeste, priznajem da nisam bio aktivan cele godine sa blogom već da sam se aktivirao pred sami kraj godine. Blog je nekoliko puta odlazio na malo veće pauze ali uvek se vraćao.

Blog je nastao sa namerom da na jednom mestu okupi ljude iz filma, pozorišta, kvalitetne muzike, književnosti. Ljude koji imaju šta da kažu, o profesiji kojoj se bavi, ali zbog manjka mesta u medijima, oni su jednostavno zapostavljeni.

Priznajem i sam sam nekada jurio komercijalu i skupljao posete. To je bilo sa prošlim blogom „Sasvim iskreno sa“. Sarađivao sam sa ljudima koji su se zbog nekog skandala našli u centru pažnje. Naravno, bilo je tu i divnih ljudi koji su zaista imali šta da kažu, ali većina je preovladala. „Došao sam sebi“ kada sam poslao zahtev za intervju jednoj „popularnoj“ starleti. Naravno kao i svaki put se prestavim i kažem za koje potrebe bi bio intervju, za blog. I ona nakon svega što je pročitala pita „za koju je to televiziju“. Nakon što sam ponovo morao da objašnjavam šta je blog, napokon je shvatila. Ubrzo su stigli i odgovori. Recimo samo da su moja pitanja bila duplo duža od  tih žalosnih odgovora koja se skoro nisu mogla iskorisiti. Tada sam odlučio da napustim to što mi ne odgovara i konačno se posvetim onome u čemu sam oduvek bio u kulturnim dešavanjima u našoj zemlji. Doduše jako mali brojem dešavanja, ali opet nije skroz mrtva scena.

Za ovih nekoliko meseci postigao sam dosta značajne intervjue sa osobama koje svakodnevno, vredno i predano rade svoj posao. Nisam se bazirao samo na jednu oblasti, pa tu je bilo i glumaca, pevača, pisaca, režisera. Bilo je tu i nekoliko ekskluziva.

Kada sam već spomenuo ekskluzivu, danas počinje već najavljivana „Ekskluzivna nedelja“ povodom godišnjice bloga.  Od ponedeljka svaki dana vas očekuje jedan ekskluzivan intervju, nadam se da ćete biti zadovoljni izborom, jer sam ja svakako zadovoljan dobijenim rezultatom.

Na kraju uvek lepe želje, da smo živi i zdravi još godina 100, i toliko uspešnih godina rada, i dobijenih ekskluziva.

No comments:

Post a Comment