04 March 2015

Intervju: Sanja Đurić

Lepa i talentovala Sanja Đurić svoj prvi nastup imala je jednom prestižnom festivalu davne 2002. godine. Veću pažnju na sebe skrenula je singlom "Slobodna" koji zauzima visoka mesta na top muzičkim listama. Za naš blog "Kulturna Srbija" govori o uspesima svojih pesama, kada možemo da očekujemo nešto novo, po čemu je pamtila svoj prvi javni nastup, ali i kakav odnos ima sa poštovaocima njenog rada. 

Početkom prošle godine ste izdali maksi singl sa tri pesme, numera "Slobodna" se nekako izdvojila i zauzela dobra mesta na top listi BN music. Prošlo je podosta vremena, kada saberete utiske, kako ste zadovoljni učinjenim poslom?
- Što se tiče mog prvog singla, a naročito pjesme "Slobodna", mogu da kažem da sam prezadovoljna reakcijom publike. Pjesma se dosta traži na mojim nastupima i jako sam srećna zbog toga.

Kada poštovaoci vašeg rada mogu da očekuju novu pesmu. da li trenutno radite na nečemu novom?
- Nova pjesma je trebala da ugleda svjetlo dana još u januaru, ali zbog toga što dosta radim i putujem nisam stigla da se posvetim tome. Ovih dana sam u studiju, vrijedno radim na novom singlu i nadam se da ćete za nekih mjesec dana imati priliku da čujete moju novu pjesmu.

Vaš suprug je takođe u muzičkim vodama. Koliko on ima uticaja na vaše odluke u vezi karijere. Kako ide vaša "zajednička" saradnja?
- Što se tiče mog muža on ima jako veliki uticaj na moju karijeru. S' obzirom na to da me jako dobro poznaje, može dobro da ocijeni šta ja mogu, a šta ne. On je akademski obrazovan muzičar i ja volim da poslušam njegove savjete. Sarađujemo već godinama, on mi je radio aranžman za pjesmu "Da je pitam ja".

Jedna ste od retkih javnih ličnosti koja nije zapustila školovanje zbog muzike. Završili ste Ekonomski fakultet. Mnoge ličnosti mogu da se pohvale samo "završenom" osnovnom školom, po vama da li je to "normalna" stvar ako se šklovanje napusti zbog trenutnog uspeha na poslu?
- Ja sam vrlo mlada počela da se bavim muzikom ali mi u to vrijeme muzika nije bila prioritet. Na to su dosta uticali i moji roditelji i hvala im na tome. E sad, da li je normalno ili ne, ne bih znala da odgovorim na to pitanje. Ja lično mislim da obrazovanje treba da bude na prvom mjestu, ali opet ne mogu da sudim onima koji ne dijele moje mišljenje.

Tokom 2002. godine učestvovali ste na Banjalučkom festivalu gde ste dobili nagradu za najboljeg debitanta. Kakav osećaj pamtite sa tog nastupa?
- Dobro ste informisani, svaka čast (smeh). Banjalučki festival je jedna od mojih najdražih uspomena i vrlo rado se sjetim tog događaja. To je bio moj prvi javni nastup i sjećam se da sam imala veliku tremu. Na tom festivalu sam imala čast da upoznam pokojnog Tošeta Proeskog koji mi je tad bio velika podrška.


Određeni period ste proveli i u Americi. Kako danas gledate na to iskustvo i po čemu ćete te nastupe pamtiti?
- Moji nastupi u Americi i nisu bili tako davno i još uvijek sam pod utiscima. Definitivno Ameriku pamtim po dobrim svirkama i po dobrom šopingu.

Sada su dosta popularno mešanje stilova u vidu dueta. Da li biste vi snimili tako nešto? Sa kojim vašim kolegom ili koleginicom biste ukrstili glasove?
- Ima više kolega i koleginica sa kojima bih snimila duet, ali ne bih da ih imenujem, ima ih dosta. Uskoro ćete imati priliku da čujete duet sa jednom koleginicom i mislim da će mnoge djevojke da se pronađu u njemu.

Javna je tajna da postoje estradna (ne)prijateljstva. Da li se i privatno družite sa koleginicama, kakav odnos imate sa takvim poznanicima?
- Iskrena da budem, ne družim se mnogo sa ljudima sa estrade. Ne zato što ne želim, nego prosto zbog obaveza ne stignemo baš tako često da se viđamo. Ali imam drugarica koje su na estradi.

Imate pozadivan broj fanova. Kakav odnos imate sa njima? Koliko ste aktivni na društvenim mrežama?
- Ja ne poznajem osobu koja je aktivnija od mene na društvenim mrežama (smeh). Istina je da mnogo ljudi prati moj rad i hvala im na tome. Maksimalno se trudim da svakoga ispoštujem i posvetim mu pažnju, ali zbog toga u poslednje vrijeme dosta svojih privatnih obaveza zapostavljam. Mislim da ću morati malo da smanjim to čatovanje na društvenim mrežama i nadam se da će moji "pratioci" imati razumijevanja za to.

Veliko hvala Goranu Dejanoviću na pomoći!

No comments:

Post a Comment