15 December 2014

Ekskluzivno: Nenad Škundrić

Nenad Škundrić pažnju na sebe skrenuo je emisijom o filmskim novostim „Tuckwood vam predstavlja“. Od februara ove godine zajedno sa Zoranom Pavić sa svojim humorom i zanimljivim pristupom zabavlja gledaoce sa emisijom „Ko vam dade termin?“. Upravo intervju sa Nenadom otvara „Ekskluzivnu nedelju“. Nenad za naš blog govori kako je došlo do saradnje sa Zoranom, koga nikada nećemo videti kao gosta u emisiji, ali i o tome kako je emisija dobila zanimljiv naziv.

Trenutno je aktuelna druga sezona emisije „Ko vam dade termin?“. Gosti su i dalje ljudi koji zapravo imaju šta da kažu. Kako ste zadovoljni tempom kojim ste započeli novu sezonu?
Sa novom sezonom kasnili smo nekih mesec dana u odnosu na druge emisije. Čekali smo da realizujemo sve što smo zamislili, jer tek tada možete potpuno da stanete iza onoga što predstavljate ljudima. U svakom poslu važno je da imate kontinuitet i da se vidi vaš razvojni put. Emisija postoji godinu dana i slobodno mogu da kažem da ni u jednom momentu nismo stagnirali, napredak je očigledan u svakom smislu. Naravno da uvek može bolje, ali ako uzmete u obzir činjenicu da Zorana i ja najveći deo posla uradimo sami, i da je ova emisija naša autorska, jasno vam je da moramo uložiti duplo više napora od svih ostalih.

Kada smo se već dotakli gostiju, na koji način odlučujute koga želite da pozovete u emisiju? Da li postoji neki kriterijum, ili zovete vama drage ljude?
Da bi ušli u naš kabinet, morate imati priču. Nikada nećemo pozvati nekoga samo zato što je nas prijatelj. Do sada nismo pravili kompromise, nećemo ni u buduće.Trudimo se da ugostimo ljude koje ne možete ćesto videti u medijima i koji su možda nepravedno zapostavljeni zbog trenutne medijske situacije u ovoj zemlji. Takođe, pratimo aktuelnosti i dobrodošao je svaki mlad i talentovan čovek, bez obzira kojom se profesijom bavi. Iskreno, poznajem puno javnih ličnosti sa kojima se i privatno družim, ali neki od njih nikada neće gostovati u ovoj emisiji. Ne želim da kažem da ne ispunjavaju kriterijume, već jednostavno ne pripadaju konceptu koji mi želimo ljudima da pokažemo i tu nema ljutnje. Posao je na jednoj strani, prijateljstvo i sve što isto donosi je na drugoj.

Mnogi voditelji imaju takozvanu crnu listu na kojoj se nalaze osobe koje nikada ne bi pozvali u svoju emisiju. Da li i kod vas postoji takva lista, ili biste stisnuli zube i profesionalno odradili emisiju sa gostom kojeg ne volite?
Nisam ja tu da volim svoje goste, niti je važno da li su oni meni manje ili više simpatični. Ukoliko neko svojim radom zaslužuje da mu se posveti 50 minuta, sa zadovoljstvom ću ugostiti i nekoga ko mi se privatno možda manje dopada u odnosu na druge. Da smo na samom startu postavili ovu priču da funkcioniše isključivo na prijateljskoj liniji, ne bi daleko stigli. Mi smo tu da zadovoljimo potrebe naših gledalaca, ali samo do one crte koja se ne kosi sa našim utvrđenim stavovima.

Odradili ste veći broj emisija, da li postoji neka koja se po nečemu odvaja od ostalih?
Trudim se da svaku emisiju odradim tako da nakon njenog emitovanja kažem da je bolja od prethodne. Naravno, nije uvek baš taj slucaj i to je potpuno normalno. Puno faktora utiče na krajnji rezultat, a na meni je da u svakoj situaciji budem na visini zadatka. Međutim, posebno mesto u mom sećanju će zauvek imati emisija sa Tanjom Banjanin jer smo upravo sa tom emisijom zvanično i počeli. To je naš početak i uvek ću se rado sećati sve što je pratilo pripremu i samo emitovanje baš te emisije.

Kako je došlo do saradnje sa Zoranom Pavić? Kako ste došli na ideju da započnete saradnju u vezi emisije?
Zorana i ja smo podržali jednu humanitarnu akciju na kojoj smo se i upoznali, ostali smo u kontaktu i vrlo brzo me je pozvala i rekla kako ima predlog o zajedničkoj saradnji. Ona je bila inicijator svega i ponosan sam što je prepoznala da ćemo kao tim odlično funkcionisati. Nas dvoje smo karakterno potpuno različiti, ali baš to i daje određeni šmek našem autorskom radu.

Emisija ima zanimljiv naziv, kako i zašto ste se baš odlučili za njega. Da li je bilo još nekih naziva u opticaju?
Bilo je nekoliko naziva u opticaju, ali smo znali da to mora biti nešto jedinstveno i upečatljivo. Nešto što će nas u samom startu razlikovati od svih ostalih. Na kraju smo usvojili Zoranin predlog koji se pokazao kao najbolji. I još nešto, složićete se da sa ovim naslovom na neki način provociramo i sami sebe, i da ostavljamo malo prostora da nas bilo ko kritikuje. Malo je onih koji bi pristali na ovu varijantu, da svesno na neki način idu protiv sebe, ako se to u prenosnom značenju može tako reći. Ako se i sami autori emisije pitaju ko im je dao termin, nema potrebe da se bilo ko više pita. Na sreću, ljudi su prihvatili našu slatku provokaciju i shvatili suštinu našeg obraćanja.

Kada ste razvijali koncept emisije, šta je to bilo prvo što ste se dogovorili da nikada nećete uraditi u emisiji?
Možemo biti provokativni, možemo biti drugačiji, ali nikako ne smemo biti bezobrazni i nevaspitani. Ukoliko na jedan šmekerski način ne mogu da dođem do odgovora koji bi bio interesantan gledaocima, odustaću. Najlakše je biti primitivan, to može svako. Meni to nije potrebno. Ne želim tako da funkcionišem. Sve ostalo je stvar zajedničkog dogovora.

Pilot epizoda emisije prikazana je kao Novogodišnji specijal, da li i ove godina planirate da uradite takav specijal?
Zanimljivo je da ljudi vrlo često pominju tu emisiju, bez obzira što smo je mi pustili kao pilot verziju. Čak se i reprizirala nekoliko puta na zahtev gledalaca. Ovih dana trebali bi da finaliziramo sve dogovore oko novogodišnje emisije, ali svakako da će biti puno muzike i smeha.

Pre emisije „KVD“ radili ste emisiju „Tuckwood vam predstavlja“, kakvo vas sećanje veže za tu emisiju?
Nekako se uvek namestilo da sam i autor svake emisije koju sam do sad radio. To je velika odgovornost jer ne predstavljate samo sebe, već čitav tim ljudi koji stoji iza vas, kao i samu televiziju. Emisija "Tuckwood vam predstavlja" je bila emisija posvećena filmskim aktuelnostima, i svi ljudi koji su tad sarađivali sa mnom, kao i sam direktor, imali su potpuno poverenje u moj rad, i moje odluke. Nikada nisam to izneverio, samo mi je bila dodatna snaga da budem još bolji i pokažem da mogu još kvalitetnije da radim svoj posao.

Oprobali ste se u dve potpuno različite emisije, koju emisiju vam je zanimljivije spremati a samim tim i snimati?
Ja se vrlo lako prilagođavam situaciji. Ne bi mi bio problem da sutra radim i neku političku ili sportsku emisiju. Ono što je jako dobro, nikada neću prihvatiti nešto samo zato jer sam željan dokazivanja. Tek onda, kada sam siguran da mogu pružiti svoj maksimum, pristajem na realizaciju. Nikada ne bih dozvolio da moje želje budu iznad mojih mogućnosti. Ali svakako da je zabava moj teren i da sam tu apsolutno svoj.

Budući da ste vodili emisiju o filmovima, koliko sada imate vremena za gledanje filmova? Postoji li neki naslov koji uvek rado preporučite drugima?
Iskreno, ne gledam filmove tako često. Onog momenta kada sam stavio tačku na taj deo karijere, filmovi su postali deo mog slobodnog vremena, a njega imam jako malo. Tako da, i kada se desi da nemam puno posla, uvek ću izabrati varijantu da se vidim sa prijateljima, ili odradim neki trening, posvetim se kreativnim stvarima.

Koji je bio poslednji domaći film koji ste pogledali i kakav je utisak ostavio na vas?
Poslednji film koji sam pogledao bio je "Montevideo, vidimo se". Fantastičan film koji je uspeo da vrati publiku u bioskope. Poslednjih godina bombardovani smo filmovima čija je tematika vezana za ubistva, ratove i silovanja. Gledajući te filmove osećate se kao mazohista, platili ste da vas neko muči. Naravno da treba imati svest o realnoj situaciji u državi, ali ajmo da se svi zajedno potrudimo da ta realnost bude obojena nekim veselijim bojama. Zato je taj film napravio toliki uspeh, jer se ljudima konačno vratio osmeh na lice. Posle dužeg vremena nisam video istraumirane ljude koji izlaze iz filmske sale, već nasmejane i raspoložene.

No comments:

Post a Comment