23 January 2015

Reč, dve: Danijela Karić Martać


Danijelu Karić Martać zavoleli smo još dok je bila u grupi D’n’D zajedno sa svojom sestrom Danom. Pred sami kraj godine izdala je novi singl “Znam” kojim je ujedno i najavila svoj prvi samostalni album. Za “Kulturnu Srbiju” otkriva zašto je trebalo čak šest godina da album ugleda svetlost dana, kako se odlučila da upravo Željku Joksimoviću prepusti produkciju celog albuma, ali Danijela nam otkriva i svoje dalje profesionalne planove.


Pesma i video spot za pesmu „Znam“ izašli su pred sami kraj godine. Kako ste zadovoljni dosadašnjim rezultatom koji je pesma postigla?
- Ja sam jako srećna i prezadovoljna sa rezultatima koje je postigla pesma “Znam”! Toliko sam dobila lepih pohvala i komentara, što za pesmu što za spot, da ja nisam mogla nedelju dana svima da odgovorim ! Jer su svi bukvalno pisali eseje, a ja nisam mogla na to samo da kazem: “Hvala”, nego sam onda i ja morala na neki način da se zahvalim onako od srca. Inače ja moram da napomenem da je pesmu radio Željko Joksimović kao i kompletan album, a spot je radio Dejan Milićević i da napomenem da to ne bi tako sve dobro izgledalo da nisam angažovala našeg koreografa Ivana Mileusnića koji me je za četiri dana naučio da igram onako dobro kao što su svi mogli i da vide u spotu. Tu sam najviše i dobila pohvala jer to niko nije očekivao od mene, a to je upravo i bio moj cilj, zato sam bila jako srećna i ponosna na sebe! Uroš Ćertić se našao u ulozi glumca u spotu. Nikada do sada nisam dobila tolike pohvale za spot i za moj izgled kao do sada. Svi su mi rekli da je spot za MTV i da davno kod nas nisu videli ovako dobar spot.  Svaki trud i rad mora da se isplati!

Dugo i predano ste radili na svom prvom albumu, koliko numera se nalazi na istom i koja od njih se po vama izdvaja od ostalih?
- Jako dugo sam radila tako je, ali razlog je sledeći: ja kad sam započela celu priču sa Željkom tada sam živela u Londonu i nekako smo se dogovorili oko saradnje kako ćemo, da ja onda češće putujem za Srbiju i to je nekako sve bilo dobro isplanirano. Onda sam ja zatrudnela sa sinom, pa smo rekli ok aj da sačekamo da se porodim onda nastavljamo, mada sam ja u trećem mesecu trudnoće išla u Zagreb i snimila duetsku pesmu sa Borisom Novkovićem "Obećajem" koju je Boris napisao za mene i njega. To nisam mogla da propustim, ipak je to meni bila čast i zadovoljstvo kada me je Boris pozvao. Njemu je album već bio skoro gotovo i onda je to morala tada sa se snimi. Četrdeset dana nakon porođaja, otputovala sam u Zagrab i uživo pevala našu pesmu sa Borisom na njegovoj promociji albuma. Kada mi je sin imao četiri meseca došla sam u Beograd, i otišla kod Željka, kada me je video predložio je da nastavimo tamo gde smo stali. U tom periodu snimili smo tri pesme. To vreme bila sam na relaciji London – Beograd. Kada mi je sin napunio godinu dana, ponovo smo nastavili sa snimanjem, ali opet sam zatrudnela. I tako se to odužilo, ali eto hvala Bogu posle šest godine album je gotov i ja sam presrećan! Na albumu ima ukupno osam pesama, s tim da je Željko radio sedam, a osma pesma je duet sa Borisom. Teško je da izdvojim bilo koju pesmu, ali recimo “Znam” bi bila jedna od njih i po meni jedna balada koju još niko nije čuo. Ima za svakoga po nešto, sigurna sam u tom. Ceo album rađen je onako temeljno i jako kvalitetno da ostanu pesme da se slušaju za ceo život, a ne da budu samo kao neki trenutni hitovi ili ono kao letnja i zimska pesma, već pesme za ceo život.

Detalj sa snimanja spota "Znam"
Željko Joksimović potpisuje kompletan album, kako ste se odlučili da upravo on bude taj koji će raditi album? Jer mnoge vaše kolege gledaju da pridobiju što više autora da bi album bio raznovrsniji?
- Ja poznajem Željka jako dugo, od svoje petnaeste godine, prva naša saradnja je bila kada smo moja sestra Danica i ja pevale pesmu za nekadašnji “Mobtel” koju je baš Željko i komponovao i tada je ta pesma a i sada ostalo jako upamćena i bila pravi hit. I nekako od tada sam videla i pratila Željka i njegov rad i zaista me oduševio koliko je on talentovan i nekako mi je uvek bila želja da sarađujem sa njim jer sam smatrala da je on kod nas najbolji  autor, producent, muzičar i pevač i sa njim nema greške! Tako da sam ja imala tu sreću i čast da mi baš on radi kompletan album. Bilo je obostrano zadovoljstvo jer kad sam ja došla kod njega on je bio baš onako prijatno iznenađen i srećan i rekao je da je i njemu jako drago što će baš on biti taj kome sam ukazala na poverenju i da će dati sve od sebe da to bude vrhunski i jako kvalitetan album, rekao mi je da će ga raditi kao da radi album za sebe.

Mnogi vas se još uvek sećaju iz perioda kada bila aktuelna grupa D’n’D, da li na albumu postoji neka pesma koja bi mogla fanove da podseti na taj period i vrstu muzike koju ste pevali?
- Što se tiče D'n'D ja moram da kažem da i dan danas svi pričaju o nama, mnogo su voleli naše pesme i meni je jako drago zbog toga, jer je vreme definitivno najbolji pokazatelj prave vrednosti i kvaliteta. Mislim da na mom albumu sad jedino pesma za koju sam uradila i spot  "Idelno različiti" ima taj neki D'n'D zvuk i podseća na Danu i mene, ali ostale pesme su baš onako samo ja, nova Danijela, na moj način.

Album je u prodaji? Šta možemo očekivati dalje. Promocija, nastupi, da li je u planu snimanje novog spota?
- Da, album je u prodaji i mnogo sam srećna zbog toga. Moram da podelim sa vama nešto. Fascinirala sam kad je jedan dečko pretpostavljam moj fan, meni poslao poruku na instagramu da je kupio cd i nabrojao pesme koje su mu omiljene, ja sam toliko iznenadila i oduševila, napisao je: “Album već kupljen”, a ja ga još prva nisam imala u rukama, tako da sam bila toliko iznenađena i oduševljena i baš presrećna. Za dalje, trenutno da se pesma “Znam” baš sluša i zavrti kao što već jeste. U planu je promocija mog novog albuma jer to je ono što se i najviše i čekalo, da svi čuju sve pesme, tako da se za to sad baš spremam, jer želim da bude onako dobra promocija. Svašta nešto imam u planu, jer ne želim da to bude klasična, uobičajna promocija nego da pokažem zaista šta ja znam i da se svi uživaju igraju i da ostavim dobar utisak, cilj mi je kao i sa spotom da uložim maksimalan trud i pokažem sve što umem, jer to što radim jako volim, još sam sad otkrila i ples u kome uživam. Spoj muzike, pevanja i plesa za mene je nešto najlepše i sad polako krećem u pripreme i realizaciju svega, tako da je za mene to sad najbitnije pa posle toga idem dalje, imam još želja i planova, tek sam počela. Ja sam rekla da je ovo moja godina, iskreno se nadam da će tako i biti.

No comments:

Post a Comment