25 January 2015

Intervju: Slavko Kalezić

Slavko Kalezić, glumac Crnogorskog narodnog pozorišta veliku pažnju na sebe skrenuo je učešćem u muzičkom takmičenju "X factor" gde je kako kaže ostavio neizbrisiv trag. Dok kritika hvali njegovo učešće u filmu "Dječaci iz ulice Marksa i Englesa", on vredno radi da bi njegov one man show "San o vječnosti" što bolje izgledao. Za "Kulturnu Srbiju" govori o budućem gostovanju u Beogradu, pozorištu i muzici.

Krajem prošle godine pokrenuli ste projekat "San o vječnosti", možete li nam nešto više reći o tom projektu?
- 13. juna 2014. sam izdao svoj muzički album prvijenac „San o vječnosti“ i istog dana imao veliku promociju koja je postavila nove standarde kada je crnogorska Pop Art kultura u pitanju, a i šire. Samom izdavanju albuma prethodila je premijera magistarske predstave na temu “Pokret kao glumačko sredstvo u teatru 21. vijeka”. Spoj ova dva projekta i konstantno razvijanje ideja dovelo je do stvaranja ONE MAN SHOW spektakla „San o vječnosti“ i trenutno sam na crnogorskoj turneji. Projektom, na najvišem nivou, poručujem jako bitne životne vrijednosti. Ko smo, šta smo i kako bi trebalo da funkcionišemo. Poručujem da se dobrom energijom, pozitivnošću i velikim osmijehom sve pobjeđuje i sve je moguće ostvariti ako čovjek to, zaista, želi.

Uspešno gostujete po Crnoj Gori, da li je u planu gostovanje i u Beogradu?
- Apsolutno. Na tome radim jer želim da sve bude kako sam zamislio. Veliki sam perfekcionista i ništa ne prepuštam slučaju.

Aktuelna je i vaša uloga u filmu "Dječaci iz Ulice Marksa i Engelsa". Koliko vam je bilo potrebno da se spremite za ulogu Pileta?
- Puno sam istraživao kada su u pitanju transrodne osobe. Olakšavajuća okolnost je bila u tome što sam prije nekoliko godina igrao sličnu ulogu u matičnom Crnogorskom narodnom pozorištu i onda sam određena glumačka sredstva koja sam tamo koristio prenio i u karakter Pileta.

Aktivni ste i u pozorištu, na kojim predstavama trenutno radite?
- U Crnogorskom narodnom pozorištu u Podgorici igram u predstavama: "Očevi su grad(ili)", "Allegretto Albania" i "Gorski vijenac", u produkciji kompanije OR igram hit predstavu "Maćado", a u pozorištu "Slavija" u Beogradu igram hit predstavu "Povratak u Montenegro".

Da li postoji neka uloga koja se izdvaja od ostalih, i za kojom žalite što je još uvek ne igrate?
- Toliko je uloga koje želim odigrati i one jedna po jedna, polako, dolaze u moj glumački posjed.

"X factor" je ponovo aktuelan kod nas. Kako danas gledate na iskustvo koje ste stekli učešćem u prvoj sezoni?
- Smatram da sam ostavio neizbrisiv trag, trag koji niko nikada u istoriji svjetskog X factora (mislim na sve države u kojima se taj televizijski format dogodio) nije ostavio kao što sam ja - imao sam tri uloge - takmičar, voditelj i specijalni gost. Šta reći više od toga? Sjajno iskustvo. Neprocjenjivo. Mnogo sam dobio učešćem u tom show programu.


Traži se novi voditelj "X factora", ako bi se neke kockice složile da li biste ponovo prihvatili da vodite program?
- Zašto da ne.

Pored glume, u vašem životu dosta mesta zauzima muzika. Vaš debi album može se besplatno skinuti sa interneta. Kako ste se odlučili na takav korak, budući da mnoge vaše kolege to ne praktikuju, osim ako su u pitanju singlovi kao najava za album?
- Ja sam glumac koji pjeva. Umjetnik. Muzika je moja velika ljubav, pored glume i plesa. Sve to radim iz enormne ljubavi. Besplatno skidanje albuma je moj veliki poklon svima onima koji poštuju moj lik i moje djelo.

Na vaš račun, možemo slobodno reći nepravedno je upućeno mnoštvo negativnih komentara. Kako se nosite sa kritikama? Čiju kritiku najteže prihvatate?
- Kritika je, da se razumijemo, i pozitivna i negativna. Po difoltu ljudi kada se kaže riječ "kritika" misle na negativno. Sa kritikama se nosim sjajno, a posebno sa negativnim. Ja sam tu da bih iz ljudi izvlačio raznorazne emocije. Iz nekog ogromnu ljubav i totalno razumijevanje onoga što želim da poručim svojim umijećem, talentom i virtuoznošću, a iz nekih izvlačim sva nezadovoljstva, komplekse, frustracije i tugu nad sopstvenim neostvarenim životom. Za većinu dođem kao lijek. Spašavam im dušu. Osvještavam im umove. Umjetnost i umjetnici su ljekovita rabota.

Možete li nam otkriti bar deo vaših planova za godinu koja je pred nama?
- U planu je nekoliko novih pozorišnih projekata, nove muzičke stvari, snimanje spota...

No comments:

Post a Comment