18 January 2015

Iz mog ugla: I srce i anestezija

Volim kada vidim da male produkcije imaju velike planove pa još pored toga to i ostvare. Tako je i „In production“ rešila da snimi svoj prvi tv filma. U pitanju je „Srce u anesteziji“ koji je rađen po istoimenom romanu Silvane Stanković.


„Premijera filma očekuje se na jesen. Film je urban, sa centralnom ljubavnom pričom, koju dodiruju dešavanja kriminalnog miljea i poremećeni društveni odnosi. Definitivno, posle ovog filma, mnogi će paziti koga će voleti svim srcem“ - izjavila je Silvana.

Glavne uloge pripale su glumici Ani Sakić kao i manekenu Nikoli Stojiljkoviću kojem je ovo bila prva uloga. U filmu pored njih pojavljuju se i pshilog Aleksandra Janković, pevači Marko Bulat i Ivan Gavrilović, ali i mnogobrojne ličnosti koje ne pripadaju svetu glume.

Sa ovim već ne mogu da se složim, dobro je da se u filmu desi malo osveženja u vidu uloga, ali skoro sve uloge pripale su ljudima koji nisu iz glumačke branše, što je pomalo ispalo kao ajde da se igramo i snimimo film. Nakon svih izgovorenih reči i onavkog ponašanja u rijalitiju „Farma“, ja zaista ne mogu da zamislim Vesnu Rivas u nekoj ajmo da kažemo ozbiljnijoj ulozi.  Po natpisima video sam ime i Mimi Oro u ekipi, iskreno se nadam da to nije istina, dovoljno se pokazala za pevačkim „umećem“.

Nikola i Iva
Ono što mi je zapalo za oko je glavna glumica. Tokom najave snimanja filma glumica Iva Štrljić je tumačila glavnu ulogu, čak je bilo u više navrata i potvrđeno. I baš sam se iznenadio kada sam video Anu Sakić da tumači glavnu ulogu Lole. Da se razumemo nemam ja ništa protiv Ane, ali Iva je Iva i tu nema rasprave.

Još jedna stvar koja mi je zapala za oko tokom gledanja trejlera je način snimanja, puno se tu kamera mrda, pa ispada da je sniman kao u formi rijaliti-dokumentarca.  Posebno bi da pohvalim numeru filma „A gde si ti“ koju je prepevala Maja Nikolić (pesmu je inače u originalu otpevala Nataša Kojić Taša).

Svakako i pored ovih zamerki željno iščekujem premijeru filma. A do tada ako ste nestpljivi dok čekate film, možete poručiti roman „Srce u anesteziji“ koji je izdat pod okriljem „Kabineta“ i tako otkrijete šta vas to očekuje u filmu. 



No comments:

Post a Comment