20 November 2014

Mlada lica televizije

Još uvek se pamte imena televizijskih voditelja kao što su Milovan Ilić Minimaks, Dunja Lango, Mićo Orlović, Višeslav Petković, Helga Vlahović, Saša Zalepugin. Sa uživanjem su se gledale emisije „Nedeljom popodne“, „Kviskoteka“, „Beogradsko proleće“. U današnje vreme televizije često znaju da „podmlade“ svoje voditelje i tako izbegnu monotoniju da u svaki projekat stavljaju ista lica. U nekim slučajevima to se ne pokaže kao dobra ideja, dok u drugim mladi i talentovali ljudi zasijaju u pokazivanju svojih mogućnosti. Blog „Kulturna Srbija“ predstava četvoro mladih, lepih i talentovanih ljudi koji su svojim vrednim radom skrenuli pažnju na sebe.


Marko Srejić

Ovog mladog i simpatičnog momka trenutno možete slušati a i gledati u emisiji „Glamur“ koja se emituje na televiziji Happy. On je svoje putovanje na televiziji započeo 2012. godine potpuno nespreman: „Rad na televiziji je počeo spontano, neplanirano, pre toga sam 4 godine radio na radiju. Imao sam želju da radim upravo ovakav tip emisije na televiziji kakav sada radim. I 2012. se dogodi „Glamur“ kada sam nespreman dobio ogoroman zadatak od Siniše Medića, tadašnjeg urednika „Glamura“, nakon toga sve je krenulo svojim tokom, i koliko god bio stresan ovaj posao ponekad, ipak je to ono što me ispunjava. Ovaj posao ume da bude lep samo ako želite tako da ga radite“. Sa svojih dvadeset i pet godina, Marko je već odlučio kojom vrstom emisija želi da se bavi: „Nikada sebe nisam video u redakciji informative ili sporta. To verovatno ima veze i sa ličnošću, meni treba smeh, zabava i pozitivna energija bukvalno preko celog dana, a domaća javna scena me ubedljivo najviše zabavlja, tako da definitivno i u budućnosti sebe vidim kao nekoga ko će se baviti našim javnim ličnostima“. Kako Marko sam kaže ne voli da pravi dugoročne planove, mada otkriva da mu nedostaje rad na radiju: „Mogu da se nadovežen na predhodni odgovor, definitivno uvek ću se baviti nečim vezanim za domaće javne ličnosti, a ne znam kako ću razmišljati za godinu, dve, pet. Tako da i ne pravim dugoročne planove, mada iskreno malo mi nedostaje rad na radiju“.



Mila Ćurčić

Gledaocima emisije „Premijera“ koja se emituje svakim radnim danom na televiziji „Pink“ za oko je „zapala“ lepa i talentovana Mila Ćurčić. Ova simpatična voditeljka pred kamere je stala sa svega 13 godina na jednoj lokajnoj televiziji. Od toga trenutka je znala da je to njen poziv: „Kao mala sam mislila da ću biti pevačica. Neki prelomni trenutak u mom životu bio je sa 13. godina. Tada sam mislila da sam pukim slučajem, a sada znam da slučajnost ne postoji, dobila priliku da radim na lokalnoj televiziji u Čačku. Meni je izgleda broj 13 srećan broj, jer sam se sa 13 godina prvi put ozbiljno zaljubila – u televiziju. Od tog trenutka shvatila sam da će to biti moj životnu poziv. Takoreći, spontano sam uplovila u ovaj svet, a namerno sam se tu zadržala“. Tokom srednje škole pohađala je i UMS školu za novinare i TV voditelje. Nakon srednje škole zbog fakulteta se preselila u Beograd. Sa željom da radi na velikim televizijama, vrlo brzo je počela da radi kao novinar između ostalog na televizijama kao što su Happy, Enter... Sa televizijom „Pink“ prvi put se susrela 2010. godine kada je počela da radi sa Draganom Marinkovićem Macom na emisiji „Mjau show“. Odmah po završetku fakulteta za kulturu i medije zaposlila se na televiziji „Pink“. „Celokupan rad na jednoj velikoj televiziji sa nacionalnom frekvencijom, kao što je „Pink“ je nemerljivo iskustvo. Pink world koji takođe radim, a koji se donedavno emitovao uživo, omogućio mi je potpunu slobodu pred kamerama i rutinu snalaženja u trenutku... A onda je usledila i „Premijera“, trenutno najgledanija zabavna kratka forma. Znala sam da poverenje koje mi je dato moram da iskoristim, a sudeći po reakcijama uredništva i publike u tome sam i uspela. Iako deluje lako, svaku najavu koju saopštavam znam da moram da donesem na drugačiji način, da se ne ponavljam i da u samo nekoliko rečenica ubedim gledaoca da pogleda prilog koji najavljujem. Sve ovo mi je veliki podstrek da još više radim na sebi i da iz dana u dana napredujem“.  Svoje slobodno vreme koristi za usavršavanje u svakom smislu: redovno trenira u teretani, pohađa časove engleskoj jezika, časove dikcije i časove pevanje (kako kaže za svoju dušu). Ima i nekoliko autorskih emisija koje su u pripremi, a veruje da će se neke emisije u budućnosti ugledati svetlost dana. Za kraj razgovora Mila otkriva svoje dalje planove: „Moji ciljevi su izuzetno visoki u odnosu na trenutnu poziciju. Vodim se izrekom: „Ciljaj na mesec. Ako i promašiš, bićeš među zvezdama“. Na tom putu pratim svoju intuiciju, eksperimentišem, stičem nove navike i uz sve to polako ali sigurno stižem do Meseca. Iako angažman može biti nesiguran, lična sigurnost je neophodna“.

Na ovom spisku vredni pažnje su svakako i Filip Čukanović – ovaj dvadesetčetvorodišnjak pažnju na sebe je skrenuo tokom poplava koje su zadesile Srbiju. Profesionalno i na visini zadatka, Filip je izveštavao gledaoce televiziji „Pink“ o trenutnom stanju ali i šteti koju su poplave napravile. Na samom početku radio je kao novinar dečije emisije “City kids” i na sinhronizaciji crtanih filmova. Sa nepunih 18 počinje da vodi jednočasovnu emisiju “Nedeljno popodne” na radio Pingvinu. Tu ostaje do aprila 2010. kada se priključuje timu jutarnjeg programa RTV Pink na čelu sa Srđanom Predojevićem i Jovanom Janković. Od 2013. radio je isključivo kao novinar Nacionalnog Dnevnika, gde su uključenja uživo postala njegova “uža specijalnost”. Izveštavao je sa najznačajnijih političkih događaja, izbora, istraživao i pravio priče o društvenim fenomenima. Nakon svega toga, ponude za posao su stizale sa mnogih strana, ali Filip se odlučio za najbolju, tako da ga gledaoci trenutno mogu gledati na televiziji B92.


Pored njih, nalazi se i mlađani Ognjen Nestorović urednik emisije „Premijera“ na televiziji „Pink“. Ognjen je završio Megatrend fakultet za kulturu i medije. Svoje početke vezuje za televiziju Happy na kojoj je radio za emisiju „Glamur“. Nakon što je „Pink“ odlučio da napravi emisiju sličnog karaktera, pozvali su Ognjena da zbog svog vrednog rada i ideja uređuje novu emisiju koja se sada nalazi među gledanijim emisijama kratke forme. 

No comments:

Post a Comment