16 November 2014

Iz mog ugla: Stvarno, ko im dade termin?

Surfujući internetom u potrazi za potrebnim informacijama, sasvim slučajno naleteo sam na fejsbuk stranicu „Ko vam dade termin?“, u prvi mah zbog naslova pomislio sam da je u pitanju neka hejt stranica, koja za svrhu ima da se žali na pojedine tv programe koje nam serviraju televizije. Naravno, ne zainteresovan krenuo sam dalje u potrazi za željenim informacijama.

Nekoliko dana nakon toga, ponovom igrom slučaja naleteo sam na istu stranicu ( ni sam ne znam na koji način), ovog puta sam rešio da pogledam koliko to nekoga pljuju, i na moje veliko iznenađenje, umesto hejtovanja neke zvezdice otkrijem da je stranica „Ko vam dade termin?“ posvećena istoimenoj emisiji koja se emituje na Sky+ televiziji.

Sa fotografija sam odmah prepoznao Zoranu Pavić, ženu koju sam oduvek pamtio kao nekoga punog vedrine, energije, uvek nasmejanu. Većinom znam je kao vrhunsku pevačicu, još uvek ponekad pustim njene hitove kao što su „Da mi ime ne zaboraviš“, „Sanjam te još“, „Ne dam ti da ostariš“. I pre sam čuo da je imala emisije, koje nažalost nisam uspeo da ispratim. Ovo je bila idealna prilika da je vidim i u takvom izdanju.

Ko-autora i voditelja nisam u prvi mah prepoznao, ali uz malo guglovanja brzo sam se prisetio da je to Nenad Škundrić voditelj emisije „Tuckwood vam predstavlja“. Jako zanimljiv i čudan spoj, nisam imao predstavu kako funkcionišu zajedno. To mi je bilo sasvim dovoljno da bacim pogled na jednu od emisija. Hvala Bogu, internet je pravo čudo pa je na njemu sve i dostupno, emisija je upravo bila završila emitovanje svoje prve sezone tako da sam u ponudi imao dosta emisija i mnogo različitih gostiju. Prvu emisiju koju sam pogledao bila je sa genijalnim Aleksom Jelićem.

Da budem potpuno iskren špicom nisam bio ni malo oduševljen, ali bilo je i gorih pa je to moglo da prođe. Nije bitna špica, bitno je ono što se servira publici. Na samom početku emisije Zorana i Nenad u svom stilu i u različitim emocijama odrecituju neku od pesama, koja u njihovom „izvođenju“ dobiju potpuno novu dimenziju.

Ono što me oduševljava to su gosti, koji se izgleda biraju pažljivo. Čitajući neke intervjue koje su autori davali o emisiji, izjavili su da gledaju da im gosti budu osobe koje se retko pojavljuju u medijima i koji imaju šta pametno da kažu. U prvom sezoni svakako se izdvajaju već pomenuti Aleksa Jelić, Siniša Ubović, Suzana Petričević, Viktorija, Voja Nedeljković, Dejan Jelača...

Drugom sezonom nastavljaju tempo (a moram da pohvalim i špicu koja je mnogo bolja) sa dobrim gostima pa su se već smenjivali Isidora Bjelica, Tijana Dapčević, Katarina Žutić, Milić Vukašinović, Ivan Golušin... Sjajne doskočice, međusobno peckanje rečima, vidljiv odličan provod na snimanju samo su od nekih razloga zbog kojih ova emisija treba da se gleda. Zbog nedavne promene termina, emisiju možete gledati nedeljom u 21:00 na televiziji Sky+.

Ne znam ko im je dao termin, ali svaka mu čast na tome. Emisija koja se odvaja od drugih monotonih programa je svakako za pohvalu. Eto sasvim slučajno sam saznao za ovu emisiju, iako prvo nisam hteo da vidim o čemu se radi, sada nestrpljivo čekam svaku novu epizodu emisije, nesvakidašnji naziv emisije samo im ide u korist. Zato svi nedeljom u 21:00 da pratite emisiju, jer kako kažu voditelji, postoji neka fora.

No comments:

Post a Comment