23 November 2014

Iz mog ugla: Da li jutro može promeniti sve?

Nisam neki ljubitelj horor filmova. Uvek se opredelim za dobru komediju ili u krajnjem slučaju parodiju. U ovom vremenu mi ne treba da gleda kako se ubijaju, drogiraju, već mi je potreban smeh, kažu da je smeh najbolji lek. Naravno, nekada se zadesi i da pogledam neki horor po preporuci. Tako da se i desilo pre nekoliko godina da pogledam „Paranormalnu aktivnost“, rezultat - nekoliko dana jedva sam uspeo da zaspem bez upaljenog svetla. Ovo zaista zvuči smešno, ali tako je. I zbog toga ako gledam neki horor film isključivo ga gledam preko dana.

Sećam se jednom prilikom dok sam listao novine naišao sam na zombi fotografije. U pitanju je bilo snimanje jednog filma, „Zona mrtvih“. Članak je hvalio maskera, ali čini mi se da je priče bilo i o nedostatku novca (što me uopšte nije toliko iznenadilo, jer toliko filmova se snima a malo koji dočeka svoj poslednji dan, ili još gore, ostane neprikazan). Mene zaljubljenika u sve što se snima a ima veze sa televizijom i velikim platnom, zainteresovalo me je kada će i da li će film ugledati svetlost dana. Međutim sve je tu nekako i stalo. Niti sam dalje čuo nešto o filmu, a da budem potpuno iskren zaboravio sam da istražim o njemu.

Nakon premijere, film je doživeo i svoju televizijsku premijeru, bio sam iznenađen kada sam video najavu za film, mislio  sam da je još uvek bio „svež“ i bilo mi je čudno da ga je neka naša televzija otkupila (ako se ne varam emitovao se na bivšoj televiziji „Avala“), ili se bar meni činilo da je malo prošlo od premijere. Bilo kako bilo odgledao sam film, svideo mi se, iznenadio sam se jer je film većinom na engleskom. Ali ono što je pohvalno je to da  iza njega stoje ljudi iz Srbije. Vukota Brajović i Milan Todorović su napisali priču, dok je za scenario bio zadužen Milan Konjević. Režiju potpisuju Milan Todorević sa Milanom Konjevićem.

Pre neki dan bio sam „pozvan“ da se pridružim stranici koja se zove „Wrath of the dead“. Plakat filma mi se učinio lep, i zaista sam bio iznenađen kada sam ugledao lice naše lepe Zone, Katarine Radivojević u zagrljaju sa zombijem (ispod maske glumac Slobodan Stefanović). Znam da je ona napustila karijeru u inostranstvu, a takođe znam da nije dobijala glavne uloge u stranim filmova. Na stranici je bio dostupan i trejler.

Veliko iznenađenje kada sam čuo početne taktove pesme „Jutro će promjeniti sve“ od popularnih Indexa. Katarina u svom izdanju, sprema večeru. Ubrzo se vidi da je za stolom preko puta nje zombi. Čuju se i reči magije pomoću koje zombi „oživi“ i kako trejler kaže mrtvi će tražiti svoju osvetu.

U prvi mah nisam očekivao da naši ljudi mogu da urade takvu najavu za film, jer sam prvenstveno navikao da naš film mora da se sastoji od nasilja, seksa i psovki. Ali eto ipak ima mladih ljudi koji i te kako znaju da odrade odličan posao samo kada im se pruži šansa.

„Wrath of the dead“ iliti po našem „Gnev mrtvih“ je nastavka filma „Zona mrtvih“ istih autora, premijera se očekuje 2015. ili 2016, jer postoje dva izvora informacija tako da je najbolje da se sačeka zvaničan datum. Film se svakako stavlja na listu: „Obavezno pogledati“. Kako kaže pesma možda jutro promeni sve, pa se i meni počnu sviđati filmovi ovog žanra. Ko zna!


No comments:

Post a Comment