09 March 2015

Predstavljamo: Lazar Rančić

Mladi i talentovani Lazar Rančić iz Srpskog Miletića skrenuo je pažnju na sebe učešćem u popularnom muzičkom takmičenju „Zvezde Granda“. Svojim pevačkim talentom uspeo je da prođe prva dva kruga takmičenja dok se za naredni treći već uveliko sprema. Za „Kulturnu Srbiju“ otkriva ko od članova žirija ostavlja na njega najveći utisak, kakve reakcije dobija i kako se postavlja prema negativnim komentarima.

U današnje vreme postoje brojna muzička takmičenja. Kako i zbog čega si se odlučio da se prijaviš baš na "Zvezde Granda"?
- Pa jednostavno mislim da su “Zvezde Granda” najbolje za napredovanje i ostvarivanje u muzici. Imaju dosta uspešnih sezona iza sebe i siguran sam da će tako biti i na dalje.

 Članovi žirija su izgrađene muzičke ličnosti, koji od članova ostavlja najveći utisak na tebe i od kojeg si imao tremu?
- Najveći utisak na mene ostavljaju Šaban Šaulić i Snežana Đurišić. Ipak, nekako najstrožije mi deluje Bosanac.

Prošao si prva dva kruga takmičenja. Kakvi su utisci, kako si zadovoljan odrađenim poslom. Da li su već počele pripreme za treći krug?
- U suštini sam zadovoljan, iako je prvi krug bio dosta bolji od drugog, dosta sigurniji i bolji izbor pesme. Ali eto drago mi je da sam prošao i uveliko se pripremam za treći krug, pa šta Bog da.

Kakvi su komentari okoline na tvoje pojavljivanje u "Zvezdama granda"? Da li su ti se javili "novi prijatelji"? Da li si se susreo sa nekim negativnim komentarom?
-Moja okolina i moji bližnji su uvek uz mene i njihovi komentari su na sve ovo do sada pozitivni što mi je i najbitnije. Što se tiče negativnih komentara, njih uvek ima i uvek će ih biti, tako da se na to ne obazirem mnogo.

Gde publika može da dođe da te sluša? Da li negde nastupaš?
- Najčešće nastupam u Novom Sadu, i okolini,  ali tu je i Sombor, Loznica, Bijeljina i još mnogo mesta. Raspored svih svirki se može naći na mom facebook profilu. Veliki pozdrav za sve čitaoce bloga "Kulturna Srbija".

Priredili: Goran Dejanović / Marko Lončar
Foto: Privatna arhiva

No comments:

Post a Comment