14 February 2015

Branislav Simić // NoLimit

NoLimit portal nedavno je proslavio godinu dana svog postojanja. Celokupna proslava rođendana bila je u znaku humanitarne akcije u kojoj je skupljan prihod za lečenje malenog Mateju Mišića, po rečima urednika portala Branislava Simića akcija i dalje traje i ona će se nastaviti kroz razne kampanje. Branislav za blog "Kulturna Srbija" govori o samom početku NoLimit portala ali i osvrće se na svoju drugu profesiju, dizajn - uskoro izlazi muška i ženska modna kolekcija sa njegovim potpisom.



"NoLimit portal" nedavno je proslavio godišnjicu postojanja. Cela proslava je bila u znaku humanitarne akcije. Kako ste zadovoljni kako je celokupna organizacija ispala ali i prihodom koji je skupljen za malenog Mateju Mišića?
- Pre svega veliki pozdrav čitaocima vašeg Bloga. Tako je, NoLimit portal proslavio je svoj prvi rođendan,i kada se vratimo godinu dana u nazad možemo slobodno da kažemo da je to bio trnovit put. NoLimit portal važi za jedini portal koji je omiljen poznatim ličnostima, koje su nam na neki način 50% naše kategorizacije sajta, i što se kaže „Omiljene mušterije“. Doveli smo portal na taj put da poznate ličnosti bez oklevanja ulaze u saradnju sa nama zato što smo tematikom doveli do toga da prenosimo istinu o poznatima, njihovom životu, i da im damo istiniti medijski prostor, bez tračeva. Uvek se opuste i rado sarađuju sa nama. Tema proslave našeg rođendana bila je humanitarna akcija za malog Mateju Mišića, i ona još uvek traje tako da ćemo samo reći da smo zadovoljni organizacijom, idejom, i ljudima koji nam u svemu tome pomažu. Kada kažem da još uvek traje, stavljam akcenat da smo mi na toj rođendanskoj žurci počeli kampanju humanitarnih akcija za Mateju, što znači da ćemo u narednom periodu nastaviti sa skupljanjem novca za njegovo lečenje kroz razne kampanje.

Detalj sa rođendana


Detalj sa rođendana









Da se vratimo malo na početak, sa kojim ciljevima ste pokrenuli portal - koji je danas postao jedan od najposećenijih portala u regionu?
- Polomio sam nogu ( smeh ). Portal NoLimit je kao ideja počeo da se gradi ne tako davne 2011. godine, kada sam ja imao mali kiks na plesnom treningu i polomio sam nogu. Tri meseca u gipsu prouzrokovale su stvaranju te prve ideje NoLimit portala. Kako su godine prolazile, tako sam se sve više obazirao na posete sajtu koji je u to vreme bio nalik na jednostavan blog sa svega tri kategorije. Kada sam video da mogu osnovao sam NoLimit portal po uzoru na svetske portale,u kojima možete da nađete sve što vas zanima, od saveta, muzičkih aktuelnosti, pa do kolumni, i promocije ljudi koji su talentovani ali u senci. Za godinu dana NoLimit portal dobija i svoj pečat, a to je web TV, odnosno emisije u okviru samog portal koje bez limita i ograničenja predstavljaju poznate ličnosti. Intervjui poznatih, i video i tekstualni, praćeni su našom produkcijom, pa je cela priča dobila neku ozbiljnost , po tome se razlikujemo, iako smatramo da u Srbiji ima kvalitetnih portala koji se vode nekom svojom pričom i tematikom.

Nikolija za NoLimit

Kako ste zadovoljni razvojem "NoLimit portala", teme i priče koje se nalaze na portalu su raznovrsne. Kakav odnos imate sa timom koji zajedno sa vama sprema nešto novo što bi zainteresovalo čitaoce?
- Imamo tu sreću u nesreći da smo po osnivanju portala imali profesionalni tim ljudi koji se brinuo o svakom detalju na sajtu. Kako je vreme prolazilo kroz naše kastinge, dobili smo još kvalitetnije ljude koji su svojom maštom uključivali i nove ideje. Sada kada rezimiram i podvučem neku imaginarnu crtu, vidim kvalitetan tim ljudi koji je opstao pod pritiskom i “žvakao” moje histerične ispade na svaku minimalnu grešku. Vizija je nešto što treba konstantno promovisati drugima, da bi drugi imali uvid u vašu zamisao. Da vas ne odvuku u smeru u koji ne želite krenuti.

Pored portala bavite se sa modom, dizajnom. Spremate novu kolekciju. Kako ste zadovoljni stvarima koje se odvijaju na tom planu?
- Ja generalno nikada nisam zadovoljan jer gledam oko sebe ljude koji se druže, izlaze, piju, provode se a ja sedim za kompjuterom delimično pijan . NoLimit nije samo portal, NoLimit je tim ljudi koji pored portala funkcioniše i na ostalim poljima. Vizuelni identitet poznatih ličnosti, snimanje spotova, reklama, filmova. NoLimit u svom sastavu ima i modnu agenciju, agenciju za plesače, promo tim, kao i kompletnu video i filmsku produkciju. Kada se sve to sklopi zaboli glava (smeh). Uskoro kreće i ta stavka našeg neostvarenog cilja i želje, a to je muška i ženska modna kolekcija sa mojim potpisom, kao i Tv projekat na jednoj od poznatihih televizija u Srbiji. Ta dva projekta završavamo u ovoj godini, za treći nema mesta jer ne želim da ostanem usedelica.

Jelena Karleuša
Ana Bebić



Vaše haljine nosile su dosta poznatih dama, sa kojom od njih ste imali najbolju saradnju. I da li postoji neka poznata ličnost na kojoj ni za koje pare ne biste voleli da vidite svoju haljinu?
- Nose još uvek  (smeh), šalu na stranu, kroz posao u život  mi je ušlo  dosta poznatih ličnosti, ali sarađujem samo sa osobama koji svojim ponašanjem ne atakuju na moj centralni nervni sistem. Oblačio sam mnoge zvezde današnjice, od pevačica, glumica, manekenki, do nekih sada aktuelnih Misica raznih država. Ne idem u tom smeru popularizacije moje ličnosti, ne volim da sam u centru nekih zbivanja, to me umara. Sve stvari koje radim filtriram kroz naziv NoLimit kao brend. Tako će biti i od sada. Nikada u životu ne bih mogao da radim sa osobama koje su pre par godina jahale harmonikaše a sada nose CHANEL napisan ćirilicom.

No comments:

Post a Comment