30 April 2015

Intervju: Danijel Nikolić Deniyel

Simpatični i talentovani mladi pevač i maneken Danijel Nikolić Deniyel posle malo duže pauze spreman je da se vrati na muzičku scenu u punom sjaju. U potpuno iskrenom i zanimljivom razgovoru za naš blog otkrio je kako je sa manekenstva prešao na pevanje, kako je došao do svog prvog velikog hita "Mešaj mala" ali i o novim stvarima koje priprema u skorije vreme.

U kom trenutku u svom životu si odlučio da kreneš da se baviš muzikom?
- Hm, još od malih nogu sam hteo da se bavim javnim poslom. Bilo mi je važno da samo budem na sceni. Sećam se da sam kao mali pre nego što sam krenuo u školu, imao nasutpe, što pevačke, što glumačke za moje roditelje. Gledao sam popularne pevače, pa sam ih imitirao. Imao sam "City club" (muzičku emisiju) u mojoj sobi i u mojoj produkciji (smeh).

Išao si u "UMS" školu za talente, koliko ti je to pomoglo da razviješ svoj talenat?
- Puno. Bilo je pitanje vremene kada ću upisati školu za talente. Radio sam razne revije, profesionalne slike i predstave. Naučio sam kako da se ponašam pred kamerama, i razne veštine koje su potrebne ako neko želi u budućnosti da se bavi javnim poslom.

Tvoj prvi izbor je manekenstvo, koliko je to inspirativno zanimanje, kako se osećaš u tom svetu?
- Raditi kao maneken je bilo sjajno, upoznao sam razne ljude iz sveta mode, šminkere, frizere i dizajnere. Iako je to dobar posao, ja nisam toliko miran da bih se samo slikao i šetao pistom. Ja sam buntovnik i više volim energičnije stvari. 


Veću pažnju skrenuo si na sebe pesmom "Mešaj mala" koja je za kratko vreme postala klubski hit? Kako je došlo do saradnje sa tvojim sadašnjim producentom Ivanom Rakićem?
- Vrata studia "Krik" su mi otvorili Ivan (moj sadašnji producent) i Igor, član grupe "In Vivo". Ja sam tamo došao sa drugaricom onako tužan, jer sam imao loša iskustva na estradi i trebali su mi pravi ljudi koji bi mi pomogli da usavršim svoj talenat i da napravimo nešto dobro. Išao sam na časove pevanja i napredovao dosta. Nakon toga sam ušao u studio i snimio pesmu "Mešaj mala" na koju sam jako ponosan. Produkcija je na zavidnom nivou i srećan sam što je do saradnje i došlo, i to u pravo vreme.

Posle malo duže pauze, vraćaš se muzici, šta nam malo više možeš reći o pesmi koju spremaš, da li će ona biti i dalje u tvom fazonu ili neka mirnija varijanta?
- Naparavio sam pauzu ne mojom voljom. Razne stvari su se desile mojoj porodici. Neki članovi su bili bolesni i to mi je da kažem spustlo krila, ali sada kada je sve ok, vraćam se spreman. Pesma će biti mirnija, milim da će biti duet. Ne bih previše da otkrivam jer će to biti iznenađenje za sve one koji su mislili da sam odustao, i iznenađenje jer je u pitanju drugačiji žanr.

Na našoj muzičkoj sceni postoji veliki broj pevača, po tvom mišljenju po čemu se ti izdvajaš od ostale mase?
- Nisam tip pevača koji že kupiti muziku, tekst i izaći sa tom pesmom i stajati kao mrtva baba na sceni. Ja imam plesnu grupu i tim koji se trudi da ono što ja radim i što želim da to više izgleda kao da je iz Amerike. Svaki moj nastup, pa čak i u diskoteci izgleda kao nečiji  solistički koncert. Previše pažnje posvećujem odabiru muzike, koreografije, stajlinga i tekstova. Danas se muzika i gleda, i mislim da mnogi treba da ulažu u svoju prezentaciju.

Pored nove pesme, šta još možemo da očekujem od tebe u skoroj budućnosti?
- Možda neće biti samo jedna pesma. Trenutno radim na jednoj, ali ako bude sve kako treba snimiću dve, naravno tu je i ekranizacija. Mislim da ću ovo leto provesti radno, radom na novim projektima.

No comments:

Post a Comment