27 August 2014

Predstavljamo: Vlada Grujić

Mladi i talentovani pevač Vlada Grujić koji je nedavno skrenuo pažnju na sebe tokom takmičenja „Sunčane skale“ polako ali sigurno pravi prostor na našem zvezdanom nebu. Njegova pesma „Nikad ne reci nikada“ na pomenutom takmičenju zauzela je visoko šesto mesto i već izaziva dobre kritike kod publike. Za blog „Kulturna Srbija“, Vlada govori o utiscima sa festivala, o tome kako je zadovoljan kako mu pesma prolazi, ali i otkriva dalje planove što se tiče njegove profesionalne karijere. 

Široj publici ste postali poznatiji nakon učešća na „Sunčanim skalama“? Koliko takva muzička takmičenja mogu pomoći nekom mladom umetniku?
- S obzirom da je to moj prvi festival, meni u svakom slučaju znači mnogo, kao neko novo iskustvo i kao dobar način da predstavim svoju pesmu. Smatram da svaki festival koliko god da je kontraverzan po pitanju lobiranja, ipak ima dosta faktora koji za nekoga ko se bavi tim poslom može puno pomoći u afirmaciji.   

Pesma „Nikad ne reci nikada“ osvojila je visoko šesto mesto? Kako ste zadovoljni plasmanom?
- Pa jako sam zadovoljan iz razloga kao što rekoh to je moj prvi festival, to mi je bilo neko dodatno olakšanje da samim tim i ne jurim neki rezultat. Imao sam dosta visoke ocene žirija pa sam u jednom trenutku pred kraj glasanja bio čak i na prvom mestu. Veliku moralnu podršku u tim trenucima pružala mi je draga prijateljica Jelena Petković koja je i sama PR tog festivala. Na kraju osvojio sam “visoko” šesto mesto na moju veliku radost.

Nedavno ste i izbacili spot za pomenutu numeri, i on ima poprilično dobar broj pregleda na youtubeu? Kakve reakcije dobijate od publike?
- Da, tim spotom smo i zaokružili tu neku priču po pitanju celog projekta. Iskoristili smo tih par lepih dana trajanja festival da u Hercegnovom i Budvi snimimo kadrove. TAPI.INC je zaista odradio veliki posao i na kraju smo svi bili zadovoljni.  Reakcije su zaista sjajne, a realni pregledi na youtube-u mogu samo da budu neki mali argument svemu tome.

Kakvi su vam dalji planovi po pitanju vaše karijere? Da li ćete i vi da se pokorite novom trenundu u kojem pevači izbacuju samo singlove ili imate nameru da objavite kompletan cd?
- Pa moji planovi su da se ne pokoravam, nego da se uz još jedan, eventualno dva singla bolje predstavim publici pa nakon toga snimim album.

U kojim situacijama se vi koristite imenov vaše pesme „Nikad ne reci nikada?“
- “Nikad ne reci nikada” je misao koju stvarno svi često koristimo u svakodnevnom životu. Ja često puta kažem da više nikada neću jesti posle 19h. (smeh)



Da li može isključivo da se živi od muzike. Mnogi poznati umetnici često ili uđu u neki privatan biznis ili odaberu još neku profesiju. Kakav je vaš stav po tom pitanju?
- Ja se zaista trudim da radim i živim samo od ovoga što volim, a to je u svakom slučaju muzika. Zaista uživam u onome što radim i odatle crpim svu potrebnu energiju za sve ostalo. U ovom vremenu to je teško, ali za sada to uspevam. Moji planovi su mnogo veći tako da se nadam da će i to sve biti mnogo lakše. Oni koji se pored ovog posla bave još nekim “aktivnostima” uglavnom to rade zbog viška slobodnog vremena ili nisu spremni da se opredele i maksimalno posvete muzici.  Ja višak  slobodnog vremena provodim sa porodicom i dragim ljudima.

Već skoro deset godina se bavite muzikom? Da li ste i ranije pokušavali da se probijete na neko takmičenje kao što ste uradili ove godine sa „Sunčanim skalama“?
- Pa bila su tu još neka takmičenja radio stanica na kojima sam isto postizao zapažene rezultate, ali na sve to sam gledao kao nešto što moraš proći da bi ozbiljno počeo da se baviš ovim. Sve u svemu za ove godine mogu reći da sam njima prikupljao iskustvo za ono što tek predstoji.

Svirate harmoniku i klavijature? Da li u vama postoje ambicije da u jednom trenutku napravite pesmu za sebe ili nekog drugog izvođača?
- Harmonika me je od malena da kažem uvela i upoznala sa muzikom, klavijature nakon toga, ali već dugo unazad za sviranje nemam vremena a iskreno ni volje, tako da to je samo jedan lep period detinjstva. A što se tiče komponovanja ipak bih to za sada prepustio profesionalcima koji su i meni radili ovu pesmu.  

Da li postoje promene u vašem životu nakon što ste počeli da se probijate na naše zvezdano nebo?
- Pa ne znam, verovatno postoje. Ja njih trenutno nisam ni svestan zato što sam mnogo truda i rada uložio u sve ovo, i nekako mi sve to i izgleda relano. Da se desilo preko noći i te kako bih bio svestan tih promena a možda i više uživao u njima.

Mnoge pripadnice lepšeg pola „lude“ za vama. Da li je vaše srce zauzeto ili potpuno slobodno za nove ljubavi?
- (smeh) ne mogu da se složim sa tim da baš lude. Ovo mu čak dođe i kao jedno od najtežih pitanja na koje bih voleo da ostanem sa...




No comments:

Post a Comment