27 September 2016

PREDSTAVLJAMO: Nemanja Guzijan - "Zamrače se beli dvori"

Skoro pola godine nakon predstvaljanja prve pesme "Sklopi oči", dečko raskošnog glasa Nemanja Guzijan, popeo je svoju karijeru za spenik više predstavivši svoju novu pesmu "Zamrače se beli dvori" za koju je snimljen i više nego zanimljiv video spot.

Na samom početku našeg razgovora pitali smo ga za utiske ali i prve reakcije kada je pogledao finalnu verziju spota: "Konačno je gotova i pesma i spot. Malo smo odužili, ali sve što je dobro, uglavnom se stvara polako i sigurno. Kada sam prvi put odgledao spot, moram da priznam iako nisu bili savršeni uslovi za koncentrisanje (u pitanju je bila svadba), bio sam oduševljen, zbunjen i zaljubljen u to što vidim! Puštao sam iznova i iznova spot i divio se. Sutradan kada sam spot pogledao na platnu, emocije su stigle i plakao sam kao malo dete". Svako ko je pogledao spot nije ostao ravnodušan, pitali smo Nemanju kakve rekacije dobija sada kada je spot napokon ugledao svetlost dana: "S obzirom da je spot tek izašao - pregledi na youtube-u samo rastu, brdo pozitivnih komentara na društvenim mrežama, privatne poruke, pozivi. Sa svih strana pohvale, oduševljenja. Pored tolike pozitivne vibracije, ne mogu da kažem da sam zadovoljan već prezadovoljan, a ovo je tek početak".

O nekom samom nastanku pesme Guzijan je izjavio: "Nisam razmišljao o temi pesme, o nekim idejama itd. Tekst je došao sam jednog popoodneva kada sam se vraćao iz Novog Sada i to baš u vozu. Kucao sam ga na na telefon. Ređali su se stihovi, razvijala se priča. A počeo sam tako što sam video crnu pticu koja poleće iz njive visoko u oblake, izgledalo je kao da nosi neku vest, tako je sve počelo. Ubrzo posle teksta došla je i melodija, zatim aranžman a onda i sami spot".

Dosta pažnje je privukao i Nemanjin kostim koji nosi u spotu za pesmu "Zamrače se beli dvori". "Kostim je radila, inače moja tetka - Svetlana Uzelac. Kao što možete da vidite, žena je napravila remek delo. Takođe, ona je jedini umetnik pored mene u našoj familiji, tako da se veoma dobro kontamo. Kostim je moja zamisao. Iz moje glave, direktno na papir svojim zlatnim rukama, ona ga je prvo nacrtala, a zatim još bolje napravila!"



Kadrovi prelepog "Fantast" dvorca svima oduzimaju dah, za kraj mladi umetnik otkrio nam je i kako je baš izabrao tu lokaciju: "Pre Fantasta imao sam ideju da to bude u dvorcu Špicer u Beočinu, ali je taj dvorac u jako lošem stanju i sada je zabranjen i ulaz u njega. Pošto sam odlucio da bude autentično, kraljevski i mnogo moćno, onda je to morao da bude Fantast. Divni ljudi koji rade u dvorcu su mi mnogo pomogli i dali pristup svim prostorijama dvorca".

SPOT ZA NUMERU POGLEDAJTE OVDE

No comments:

Post a Comment