02 August 2017

AZBUKA: Stefan M. Mladenović

Mladi i talentovani glumac Stefan M. Mladenović ovih dana uživa u uspehu koji postiže njegov kratkometražni film „Quiero decirte“, koji je ujedno prvi film u Srbiji koji je snimljen na španskom jeziku. Ovaj simpatični Nišlija za novu rubriku portala „Kulturna Srbija“ otkriva svoju azbuku, šta se krije među Stefanovim slovima pročitajte u nastavku teksta.


AAplauz, nagrada koju svaki umetnik sa zadovoljstvom prihvati, a kul je i pesma Lady Gage.

BBarbara Mori, glumica zbog koje sam upisao akademiju i diplomirao na dramskom odseku. Zbog koje danas perfektno govorim, čitam i pišem španski jezik. Hvala Barbara!

VVremeplov, mašina koja bi mi pomogla da vidim uživo dinosauruse.

GGluma, moj večiti partner.

DDaske, zbog fraze: ''Daske koje život znače''.

ĐĐurđevdan, zbog pesme Bijelog Dugmeta.

EEntuzijazam, jer je ključ opstanka.

ŽŽeleznica, obožavam da putujem vozom, taj zvuk šina je zaista nešto posebno.

ZZmaj, čika Jova Zmaj 'Ala je lep ovaj svet'.

IInternet, zato što pruža pristup korisnim sadržajima.

J Jednorog, jer izgleda moćno, posebno i ono najbitnije – neuhvatljiv je.

K – Konj, životinja koja me inspiriše, a  samo posmatranje iste me odvodi na neko posebno mesto.

LLui Lack, moj novi film koji pripremam.


LJLjubav, jer se bez nje ne može.

MMadrid, grad u kome bih voleo da živim.

N NećuNe znam Ne mogu, nisu česti gosti u mom vokabularu.

NJNjujork, svi mi koji želimo da stanemo na Times Square i vrtimo u krug pevajući stihove pesme ''New York'' od Alicia Keys.

OOči, jer su najiskrenije ogledalo.

PPasulj, jer ne postoji bolje jelo.

RRubi, hahaha stvarno nije namerno.

SStefan, i previše nego očigledno.

TTalenat, razoruža me svaki put kada gledam nekog ko ga poseduje.

ĆĆilim, zbog čega drugog nego zbog Aladina.

UUniverzum, zbog svoje kompleksnosti.

FFilm, sedma umetnost koja me ispunjava u svakom mogućem smislu. Da li gledao film ili radio na njemu,magično je kako god.

HHomofobija, nešto što nikada neću razumeti.

CCirkus, naš život u kome smo akteri različitih tačaka.

ČČehov, često se setim perioda, a i samog ispita na prvoj godini kada smo radili njegova dela.

Džaba, džaba vam novac ako ne radite ono što volite.

ŠŠkola, nikad je ne završavamo, celog života smo u klupi.

No comments:

Post a Comment